.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وضعیت اسفناک تاکسیرانی در قائم شهر

حمل و نقل درون شهری قائم شهر با مدیریت شهرداری این شهر در وضعیت اسفناکی به سر می برد.

به گزارش شمال نیوز، حمل و نقل درون شهری در اکثر شهرهای مازندران به علت گردشگر پذیر بودن و ظرفیت کم خیابان های آن دچار مشکل است ولی این مشکل در قائم شهر به علت عدم وجود مدیریت شهری چندین برابر است.

قائم شهر دارای هزار و 16 تاکسی با حدود 150 هزار نفر جمعیت شهری ولی متاسفانه به علت عدم نظارت بر روی فعالیت این تاکسی ها خدمات رسانی به موقع و کافی به شهروندان صورت نمی گیرد.

سردرگمی شهروندان در روزهای مختلف در ساعت پیک ترافیک به علت نبود تاکسی وجود دارد ولی در روزهای پایانی سال این شدت چند برابری یافته و مردم را کلافه کرده است.

برخی مسئولین وجود ترافیک را علت اصلی کافی نبودن خدمات رسانی سازمان تاکسیرانی شهرداری قائم شهر اعلام می کنند ولی توقف تاکسی در کنار صف طولانی مردم و دربستی گرفتن وجود ترافیک است یا بی کفایتی و عدم وجود مدیریت شهری؟

سازمان تاکسیرانی قائم شهر به گفته شهردار جوان این شهر در یک ما گذشته در راستای ایجاد فضای مطلوب در ارائه خدمات حمل و نقل درون شهری تشکیل شده است.

قبل از تشکیل این سازمان حداقل چند مامور تاکسیرانی به صورت نمایشی در صف های تاکسی به مدت کوتاهی حضور داشتند ولی با تشکیل این سازمان آن چند مامور نیز ناپدید شدند.

قائم شهر در روزهای پایانی سال به شهر بی کلانتر شبیه شده و تاکسی ها به جای خدمات رسانی به شهروندان به دنبال منفعت های شخصی هستند.

عباس صالح زاده شهردار قائم شهرنبود مامور تاکسیرانی و عدم نظارت را قبول ندارد و بی فرهنگی مردم در نحوه ایستادن در صف تاکسی را دلیل مشکل حمل و نقل درون شهری می داند که موجب خنده هربیسوادی می شود.

656، 651، 962 و 315 شماره تاکسی هایی هستند که خبرنگار شمال نیوز در عرض یک دقیقه در مرکز شهر با مسافر دربستی در ساعت 30/10 قبل از ظهر روز پنج شنبه به غیر از تاکسی هایی که در گوشه و کنار خیابان توقف کرده و منتظر مسافر دربستی بودند مشاهده کرده است.

عدم نظارت و بی کفایتی از سوی شهرداری به این امر بسنده نکرده و برخی راننده تاکسی ها مثل تاکسی شماره 742 به جای کرایه 150 تومانی مسیر دانشگاه مسافران را با کرایه 200 تومان جا به جا می کرد و قبل از سوار کردن نیز افزایش کرایه را با صدای بلند اعلام می کرد.

مسئولین ارشد استان نظیر استاندار و معاون عمرانی ایشان در جلسات مختلف به ویژه در همایش های نمایشی شهرداران استان تاکیدات فراوانی بر ساماندهی حمل و نقل درون شهری دارند ولی تا کنون اقدام و یا تذکر خاصی در این خصوص صورت نداده اند.

مهندس طاهایی به جای آنکه از شهردار قائم شهر به علت شناسایی و معرفی شهروندان نمونه تجلیل کند از صالح زاده در خصوص وضعیت حمل و نقل درون شهری سئوال کند و از پایمال شدن حقوق شهروندان بیش از این جلوگیری کند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.